Idrettsbasaren 2016

Postet av Hyen IL den 14. Nov 2016

Mykje folk var samla då idrettsbasaren gjekk av stabelen sist søndag. Dette var fyrste året på lenge at vi ikkje hadde spelemannslaget med oss, men med gode erstatningar er det ikkje vanskeleg å få underholdning. Tusen takk til blandakoret og 1. - 4. klasse ungar frå Hyen Skule.

Det var også utdelingar av premiar og utmerkelsar for både trimpostane og "Kom i Form". Ein veldig viktig dag for idrettslaget der det blir gjort ein skikkeleg dugnadsinnsats frå mange av medlemmane, og spesielt Judit Aa, som ordnar det meste av det praktiske i førekant. TUSEN TAKK.

Årets basar er heller ikkje noko unntak når det gjeld inntekter med eit overskot på oppunder 70.000. Vi vil takke alle som har bidrege med gevinstar og pengar, alle butikkane på Sandane som har hatt besøk av Judit, og ikkje minst alle store og små bedrifter i Hyen. TAKK.